donderdag 13 juli 2017

Emmanuela Chianello is af.

De lap is klaar en best wel snel, al zeg ik het zelf ;)
Klik hier en hier voor de vorige updates.


In het derde stuk heb ik veel moeten puzzelen omdat er enkele patronen met kruissteken over 2 x 3 draden en een alfabet met kruissteken over 3 x 3 draden waren getekend. Ik heb echter alle patronen over 2 x 2 draden gemaakt.


De hierdoor ontstane extra ruimte tussen het boven- en onderdeel heb ik opgevuld door het alfabet twee keer te borduren en ik vind het een prima oplossing.
De afmeting is 22 cm hoog en 97 cm breed op 16-draads linnen.

Lieve groet,
Jeanny.


5 opmerkingen:

Anoniem zei

En alweer schitterend GRs,M.H.

Anoniem zei

Hello Jeanny
Just stopped to say that your finish is lovely. You have much beautiful stitching on your blog. Hope you have a good weekend.

Lida zei

Schitterend Jeanny, en wat heb je het snel gedaan! Mooi patroon ook! Groetjes
Lida

Hetti zei

Laat het puzzelen maar aan jou over Jeanny met een fantstisch resultaat!
Het is echt een bijzondere lap geworden......kan zo in het historisch museum in Goes tussen de andere mooie werken!!
Fijn weekend en XXX Hetti

Guusje, zei

Wat een prachtige lap is dit geworden.